Positiva tillrop och klappar på axeln.

Slutspurten av hela turen blev verkligen en spurt. Vi började med skojiga utmaningar utför, kanske inte svårt för att det var brant, men jisses vilket växlande underlag och vilka svängar. Gick galant för att jag och mina fötter samkör nu efter en vecka på skidor. Det handlar lite om nervbanor som ska väckas upp och muskler som ska vara på banan. Synd att det är slut nu när vi jobbar så bra tillsammans! Carro utmanar mig på stakning hela den sista biten, ivrigt påhejade av flera av våra nyvunna vänner. Det är påtagligt vad positiva tillrop faktiskt ger. Jag tackar för dem, samtalen och hejaropen bland oss i gruppen har varit viktiga under den här turen. Jag brukar tänka på sådant och dela med mig även annars, men jag tror jag kommer att bli ännu bättre på det framöver.

Kommentera här: