Prioriteringsångest och Icebug Killer Hill Run

Ah, Icebug Killer Hill Run är löploppet som går upp och ner för Sveriges mest kända backe – Mördarbacken på Lugnet är överstökat! En fint uppvärmande och lite skojfrisk aktivitet som en liten aptitretare inför helgens alla möjligheter. Vi sprang i lag Skoglund Floorball och störst bedrift gjorde nog Carro i sitt målvaktsställ.
Helgens evenemang ser ut att erbjuda så mycket kul, jag är rädd att vi inte kommer att hinna göra allt vi vill. Synd, det går inte att både klättra, cykla, springa och paddla samtidigt. Jag måste prioritera!!!
 
 
På eftermiddagen deltog Carro i den utmärkta clinicen klippklättring, själv fick jag ta del från marken vilket inte heller var fy skam. Min tumled är ännu inte i form - jag blir så trött. Stukad tumme för att jag klämmer i för hårt med dipsträningen... Nåväl, inget ont som inte har något gott med sig, för när jag inte har kunnat använda tummen till tex styrketräning så har jag tränat fokuserat fötter och ben och blivit så i form att jag ska gå loss och springa den korta distansen på söndag i Lugnet Trailrun! Ska bli riktigt spännande, det är första gången jag springer ett traillopp.
 
 

Kommentera här: